1.3.11

Satu-satunye bas turbo kat highway Malaysia..peerrrgghhhhhhhhh..

perkataan pertame kuar dari mulut aku mase mule mule tengok video ni
peeerrrrggghhhhhh..gile r...da la laju..siap kuar api lak tu kat ekzos
asap itam..pencemaran pencemaran..huhhhh..sape yang salah ni..

okey..kowang tengok video ni
and then..nilai sendiri k..

video

note: wahai pemandu pemandu sekalian
berhati hatilah di jalan raya..
ingatlah insan yang tersayang dan juga nyawa anda sendiri



|| THANKS for READING ||

2 000 ♥ comments:

kay_are said... Reply To This Comment

sebenarnye kan... isu bas ni, ikutkan xleh nak salahkan pemandu.. sebab, bile bas slow, penumpang nak cepat sampai bising, bile laju eksiden, pemandu salah. kan x adil tu

CikNiza said... Reply To This Comment

@kay_are
yeke..??tp akhir2 ni kebanyakannye bersebabkan pemandu..
bile memandu tu, kalo slow, slow sgt..kalo laju, laju sgt..
so, memandulah ikot had kelajuan yang dah ditetapkan..
penumpang pun xdek la gelisah lambat sgt bas gerak..and pemandu pun xla dipersalahkan kalo berlakunye eksiden..