25.2.13

BB Plus kolagen

Assalamualaikum...
Hye semua...

Sape kat sini suka minum kolagen? Korang minum kolagen ape ek? Sedap tak? Berkesan tak? Korang tau tak ape kandungan kolagen yang korang minum tu?

Haaa... Dalam entry kali ni, aku nak cite satu kolagen yang aku minum sampai la sekarang ni. Sangat sedap rasenya. Kolagen ni rase blackcurrant and Roselle. BB PLUS collagen adalah campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle yang berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau. So, sangat sedap dan beruntung kalau kita mengamalkannya.

Seperti yang kita sedia tahu, kolagen akan membentuk 70% daripada lapisan dermis kulit. Ia adalah bahan utama dalam kulit, tulang, rawan dan pelbagai tisu penghubung di dalam badan kita. Kolagen membantu pertumbuhan semula kulit baru serta mengekalkan kelembutan kulit. Di dalam sendi rawan, ia berfungsi sebagai kusyen untuk mengurangkan bebanan terhadap sistem struktur badan terutama pada pinggul, sendi dan lutut.

Salah satu sebab kita perlu mengamalkan kolagen ialah faktor penuaan luaran dan dalaman yang boleh merosakkan fiber protein, fibroblas dan vitamin yang diperlukan untuk merangsang penghasilan kolagen. Kekurangan kolagen adalah antara faktor penyebab terjadinya proses penuaan kulit. So, pandanglah cermin, dan fikir-fikirkan bagaimana cara nak atasi proses penuaan ni.

The answer is BB PLUS COLLAGEN.

Kenape BB PLUS??? Sebab ia mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasanya juga sangat sedap. Dan sangat mudah untuk disediakan. Just bancuh je macam buat air 3 in 1 dan just guna air masak sahaja. Senang kan....


7 hasil kulit yang cantik dengan BB PLUS....

1 - Kulit wajah berseri dan cerah
2 - Kulit lebih anjal dan tegang
3 - Kulit lebih halus dan gebu
4 - Kulit lebih lembab
5 - Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6 - Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7 - Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari

Bagaimana BB PLUS bertindak???

Mod tiga tindakan : 

1. Memulih  - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah
2. Membina - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida
3. Memperbaharui -  Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru


Kelebihan BB PLUS

  • Dos yang efektif - 1 paket sehari (sebelum tidur atau sebelum makan)
  • Kandungan peptida kolagen yang kaya dan tersedia
  • Selamat - bebas dari bahan beracun
  • Perlindungan antioksida tambahan - melindungi kulit muka dan badan dari UV dan radikal bebas
  • Anti alahan dan anti radang
  • Vitamin C dan rosella menguatkan rantaian kolagen
  • Meningkatkan kualiti kulit - menggalakkan pencerahan
  • Mencegah keradangan
  • Rasa enak - campuran blackcurrant, jus rosella serta kolagen ikan yang tidak berbau
  • Tanpa gula dan kolestrol - sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetis
Lihatlah perubahan menggunakan BB PLUS kolagen



Sangat berbeza kan.... Dan pastinya semakin cantik dengan wajah yang lembut, cerah, halus, gebu... Keyakinan diri juga akan bertambah..

Sape yang tak nak kan. Korang semua sangat bertuah sebab singgah membaca entry ni. So, kenapa kita boleh memiliki gadjet berharga rm1k - rm2k hanya untuk keperluan?? Sedangkan korang boleh memiliki BB PLUS yang hanya berharga kurang dari rm1k dan memang ia adalah satu keperluan dan bakal menjadi makanan sampingan setiap insan satu hari nanti..


Everything is FREE
for a trials, consultation or special offer
Just Contact Me now !!!

Niza
sms / call : 017-8244886
pm fb : Cik Rusniza

~ KECANTIKAN ADALAH HAK MILIK SETIAP INSAN ~



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: