9.3.11

!!! Contest Study Cun !!!

malam ni cikniza nak join contest lagi
sebab da kene tag ngan Miss Ciku..so kene wat la kan
sebab ke-2, aku de koleksi gamba gamba tyme tengah study ni..hehe
yang candid candid pun ade..huhu

okey la..firstly..banner contest k..
sape sape nak join..just klik banner ni je tau..
bace syarat syaratnye sume kat sini ngan teliti tau..hehe

okey..aku pertaruhkan gamba ni..hahahaha..

kesah di sebalik gambar di atas
ni real candid tau..tak de berlakon berlakon tau..
aku pun tak tau bile mase diowg snap gambo ni..hahha
sangat lawak okey bile tengok gambo sendiri tyme tengah khusuk menulis
gamba ni zaman aku sem 4 kat UPSI ni..lame da kan..hehe
location kat bilik 24 jam kat Library Tuanku Bainun, UPSI
tyme ni tengah discusion untuk esemen 1 Pengantar Etika

haaa..lupe nak inform..aku yang tengah khusuk menulis tu tau
yang dok tersengeh tu Miz Dya..hahahaha
ni pun salah seorang yang suke snap gamba untuk kene kan aku ni..hahaha

|| kali ni nak tag ||
p/s: rasenye tak de masalah kan untuk kowang join contest ni..hehe

TARIKH TUTUP: 5 april 2011



|| THANKS for READING ||

4 000 ♥ comments:

Anonymous said... Reply To This Comment

alamak.....kena tag..hehe..mekaseh..
btw gud luck ye :)

CikNiza said... Reply To This Comment

@cik ayin
hehhee..ookeyyy..wat tau contest ni..senang jek kan..hehe :p

gud luck utk ayin jugak..hehe :)

Unknown said... Reply To This Comment

check~~

thanx join our contest.good luck..follow up untuk tahu hadiah kay~~

CikNiza said... Reply To This Comment

@seyrah_sue
ur welcome..hehe :)