7.4.11

Akulah Cinderella dah abis bace

hye sume.....
kowang tengah buat ape tu??
hari ni cikniza nak cite pasal novel yang cikniza dah abis bace..
kalau kowang ingat lagi..hari tu, cikniza ade beli novel dari KAKINOVEL

haaaa..cikniza ade beli dua novel kan
satu novel Akulah Cinderella..lagi satu novel Doktor Cinta
cikniza baru abis bace Akulah Cinderella hari minggu ari tu
tu pun sebab bace mase kat dalam ketapi on the way nak balik Segamat..huhu


so far okey la cite ni
berkisarkan seorang anak yatim piatu yang bernama Nur Aisyah atau dengan panggilan Syah
Syah kene menyara adik-adik die 5 owang tapi die ni masih bawah umur..
so, tak leh la nak dapat hak penjagaan untuk adik-adik die
hurmmm..macam-macam cabaran gak la die ni hadapi..
sumenye bermule dari die selamatkan Datin Zulaikha
kowang nak tau..kowang beli la novel ni and bace k..hehehehehe

aku bagi novel ni 3 bintang dari 5 bintang
sebab??
 [ni bagi aku okey..kalau kowang nak bagi 5 bintang pun aku tak kesah..huhu]
dalam kesah percintaan antare Syah ngan Syafiq ni tak terlalu mencabar..mendatar jek aku rase..huhu
dalam kesah kehidupan die memang sedih la jugak..
banyak dugaan dan cabaran yang die kene hadapi hanya untuk adik-adik die yang lain
pas tu..ending die cam tak bape nak syok la..hehe
aku yang bace cam tak bape nak best ending die cam tu..huhu
memang la hepy ending tapi tak cukup hepy ending die..kalau ade lagi satu part mesti lagi syok..
kowang nak tau kenape..kene la bace ye..hehehehe

okey..
tu jek komen aku untuk NOVEL AKULAH CINDERELLA
hasil penulisan NOZI DANISYA



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: