11.4.11

Hadiah saguhati contest i♥contestblog 1st GiveAway dah dapat

hye sumeeeeeeeeeeeeeeeeee
selamat petang isnin..hehe

kesah ni sebenarnye dah berlaku ade la dapat seminggu yang lepas kot
cume kemalasan nak update entry jek..hehe
kowang ingat lagi tak pasal cikniza menang cenderahati contest ari tu??
kalau ingat BAGUS..kalau tak ingat ni yang nak marah ni..huhhhh

cikniza ade janji kan nak tunjuk kat kowang adiah nye kan
okey..ni lah adiahnye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

see...........da lame kan berlalu
05/04/2011
haaaaaa..adiahnye adalah...jeng..jeng..jenggggggg
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
haaaaaa..ni la rupe bentuk adiahnye..hhuhu
comel jek..warne hijau..so..leh pakai ngan baju hijau..hehehe

note : tenkiu very much kak Asida..kalau ade contest lagi..inform tau..nak menang lagi..heheheh



|| THANKS for READING ||

4 000 ♥ comments:

Mrs. Asida said... Reply To This Comment

Dapat hijau ye.. :)

hope u happy ngan hadiah yg tak seberapa ni..

btw.. bulan depan akak de nak wat GA lg.. kli ni nak kasi ole2 dari Sabah.. join yer nanti.. Insya-allah

Firdaus Kasim said... Reply To This Comment

hehe.. keciknya.. tapi comel.. tahniah ya

Konpirasi Kerajaan 1 Malaysia di sebalik video SEKS Anwar Ibrahim"

CikNiza said... Reply To This Comment

@Mrs. Asida
haah kak..dapat ijau..hehe..
thanks tau..
owhhh yeke??hehe..okey2..nak join..nak join..hhehe :D

CikNiza said... Reply To This Comment

@Firdaus Kasim
hehhe..time kasih..:)