25.1.11

Tak Sabarnye Nak Jumpe Kengkawan DTK PMM 05/07

ari ni aku hepyyyy sangat
rase xcited pun ye jugak..hehe
tadi de member sePOLI aku chat kat fb
inform nak wat renion..
wahhhh..aku sangat suke okey..lame gile tak jumpe member member
sejak konvo 2008..sekang da 2011
haaa..kowang kire la sendiri da bape taun..lame kan..
bile nak jumpe jek..masing masing ade hal masing masing
maklum la sume da keje..n ade gak yang study lagi (aku la tu..hehe)


p/s: klik untuk tengok ngan lebih jelas lagi..

so..26hb3 2011 tarikh yang telah diputuskan
setelah tanye dak dak ni sume
kalau tak diowg nak wat 19hb3 2011..
tapi aku tak leh sebab de MPG kos aku ni kat PD
nasib bek aku mintak tuka tarikh..member aku tu leh terime..hehe
zaman kat politeknik sangat seronok and heppening okey


gambar candid DTK batch II 2005/2007
kalo dapat --> cube cari aku yang mane..haha
windu kat kowang sume



|| THANKS for READING ||

5 000 ♥ comments:

Anonymous said... Reply To This Comment

ha...nsib bek..dipertimbangkn..klu x..bubye la ko...lalala..baek x aku!!ngeee..

cik niza said... Reply To This Comment

@Anonymous
elehh marul..aku tau ko akn pertimbangkan gak..hahah

fazlifotografer said... Reply To This Comment

waa..kensel la 26...19 lah best.ekeke

fazlifotografer said... Reply To This Comment

wahaha...tingalkan je niza nieh

cik niza said... Reply To This Comment

@fazlifotografer
wahhh..kejam tu nak kansel 26hb..sampai ati ko fazli nk tinggalkan aku..sobsobsob..(nada sedih..hehe)