2.1.11

Kembali Semula

I'M BACK.................heheheeee
tetibe cam teruje lak dapat update blog ni
almaklum la..tyme cuti sem blog ni pun kan bercuti
sebab sebabnye dah di inform kan ari tu
tak pun klik je kat sini -----> Stop Blogging

okey la
ape ek nak cite kat sini
ermmmm...tak de pape kot
cume nak bitau yang aku suda kembali menjalani kehidupan seperti bese
sebagai seorang mahasiswi di UPSI ni..hehhe
sekang aku dah jadi SUPER SENIOR tau
haaaa..jangan tak caye lak..hehe
aku sekang dah sem 7..sem last blaja kat UPSI ni
sem depan sem 8 aku masih lagi memegang status mahasiswi UPSI
cume dah nek pangkat skit jadi -----> guru pelatih
heheheee..name jek dah menggerunkan..apetah lagi bahu yang memikul..
hahahaaa..tetibe jek kan..hehe..tak kesah la..
sebenarnye aku akan menjalani LATIHAN MENGAJAR kat sekola
of cos le sekola menengah kan
sebab aku opsyen PENGAJIAN MALAYSIA a.k.a PENGAJIAN AM
so..tu la sebab sebab yang menggerunkan
bak kate lecturer aku nerake dunie..hehe
tak tau la cam ne dugaan dan rintangan yang aku ngadap nanti
semoge sume nye dipermudahkan..amin

okey la uol..tu jek la nak cite
cite len kat entre len lak okey
tata..titi..tutu..adios..

Usaha Tangga Kejayaan



|| THANKS for READING ||

2 000 ♥ comments:

Unknown said... Reply To This Comment

slmt mendera ank murid..haha

CikNiza said... Reply To This Comment

hahahhaaa...sy cikgu baek..xmen la dere2 scre fizikal..sy dere secare mental...wahhhhh..hehehehee