3.1.11

Beli novel secara online

sebelum tu aku nak say sowy kat uol ae
sebab aku lambat show novel yang aku beli online tu
hehe..sowy ye..ape leh wat..kesulitan teknikel..hehe

tapiiiiiiiii kowang tak kesah kan..hehe..
i know that..that's why la saya sayang uol sume..wakakakakaaa
okey la..mengarut tah pape la plak ni..hehe
haaaa..ni la die novel novel yang aku beli ari tu



Baju Pengatin Mak Andam -----> Areila Sahimi





Gelak Tergolek -----> Wann Azlan


seeeeeee..muke kegembiraan pas dapat novel baru..hehe




sebenarnye, bungkusan ni aku kene amik sendiri kat post ofis
sebab mase posmen dtg umah aku
tak de owang kat umah
so, posmen tu tinggalkan memo suh aku amik sendiri kat post ofis
huhu..pe leh wat..kesilapan teknikel..hehe
tapi akhirnye..aku still dapat novel yang aku tempah ni..hehe
seronok sehhhhh..pas ni konferm aku beli online lagi
hahhahaha..senang..tak yah susah susah nak g kedai..
lagi pun tak dek kos penghantaran..hehe
haaaa..bes kan..aku syorkan, kowang beli la secare online
cume berhati hati gak la ye..hehe

utamakan kejujuran dalam urusan jual beli



|| THANKS for READING ||

2 000 ♥ comments:

MOMMY CGG said... Reply To This Comment

gelak tergolek..
cgg ade..
shuke:)

CikNiza said... Reply To This Comment

lawak kan cite nye..
memang sengal betol si rahman tu..hahahaaa