23.1.11

I Love Ice Cream Contest

saya kene tag..........
hehee..saje je nak khabo kat kowang kowang sume..
tenkiu kat Miss Ciku sebab tag cikniza..



kat contest ni kte kene bubuh gamba yang tengah menikmati eskem
hurmmm..jap ae..nak godeh godeh album photo jap..
rasenye cam tak de la gamba makan eskem sowang sowang

haaa..dah jumpe..kalo bubuh yang ni okey tak??
ni gamba zaman sem 1 mase kat politeknik dulu
dalam tahun 2005 gitu..waaa..lame gile kan..
jelas terpancar wajah budak budak kat aku yang bertudung biru tu
haha..tetibe malu la pulak..



anda anda yang ditag sile wat ye
Princess Milo
Cik Serabai

kowang kowang kalo nak join leh klik kat SINI tau
tak pun klik banner atas ni atau yang kat sidebar ni
jom meriahkan contest jom..hehe

TARIKH TUTUP: 2 february 2011



|| THANKS for READING ||

6 000 ♥ comments:

Pocket said... Reply To This Comment

maner ada eskrim!!
assume jer ada eskrim tu, pasal cone tu nampak cam cone eskrim...
Isinya ada ker tak tuu?

heheh

Amie Amisya said... Reply To This Comment

wahh.. makan ais krim ramai2 ye. wee~ thnx join eh. goodluck. :D

Echin Nadiossa said... Reply To This Comment

goodluck :)

cik niza said... Reply To This Comment

@Pocket
ehh..ade la..kan sy n kengkawan tgah mkn eskem tu..
kalo gambo banner penganjur..tu no komen la..hak penganjur kan..huhu

cik niza said... Reply To This Comment

@Amie Amisya
hehe..haah..ni jek gamba yang mkn eskem..yg len xdek..lalalaaa..
harap2 gamba ni menarik hati penganjur..:p

cik niza said... Reply To This Comment

@Echin Nadiossa
tenkiu echin..:)