8.1.11

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway



Syarat Penyertaan

1. kene jadi follower blog Izamir Ridzwan
okey...sy dh pollow..hehe

2. buat entry tajuk ni and link kan ke blog beliau


sebenarnye GA ni aku dh pasan sejak 2 hari semalam
tapi memandangkan jam hampir menunjukkan jam 3 pagi tyme tu
so, terpakse la aku tangguh dulu wat GA ni..hehe
skrg ni la baru ade tyme nak menaip
walaupun sedikit keletihan sebab menghabiskan seharian kat library UM tadi
huhuhuhu..

okey la kowang kowang sekalian
jom la kite join GA ni ramai ramai
sape yang tak nak pendrive tak yah la join..hehe
nak join sonang saja
kowang klik jek banner kat atas ni
tak pun klik jek kat banner yg kat sidebar kiri ni tau
pas tu kowang cepat cepat la wat GA ni sebelum tarikh tutup
okey...selamat ber'Giveaway'..hehe


3. buh banner ni kat entry n sidebar
okey..sy dah lakukan nye ngan baek sekali..hehe
siap buh kat sidebar lagi tau..kat sidebar .GA.contest. hehe

4. tag sekurang2nye 4 owang
mangse mangse ke'tag'an saya ialah.....
cikfarah (my fwen + my romate + my housemate and sume 'mate2' la..hehe..)
cikniza (kembar nama ngan saya..hehe..)
incik spek (lame dah aku tak penah bagi keje kat ko..hehe..)
cikain (saya tau anda suke di'tag' kan..hehe..)


5. tinggalkan link entry ni kat blog beliau
okey..already done..hehe

HADIAH
Kingston Data Traveler 101 G2
(IR akan gantikan dengan latest model, kalau keluar baru laa)
Berkapasiti 4GB setiap satu
4 pemenang melalui Ramdom.org..

TARIKH TUTUP: 14 january 2011



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: