26.1.11

DANIEL ADIE GIVEAWAY: Diary Motivation 2011

aku di tag lagiiiiiiiiiiiiii oleh Miss Ciku
tag kali ni pasal GA yang dianjurkan oleh incik Daniel Adie



haaaa..GA ni pasal buku diary ni sebenarnye
ekceli ari tu mase aku n kengkawan dok kat bus stand
menunggu bas xpress ke kL
ade la sowang dak pempuan ni datang kat ktowg
die promote CD..pas tu DIARY ni..and buku tuk kanak kanak
tapi ktowg tak beli pun
almaklum la..tyme tu wit pun cukup cukup makan jek
kekurangan sebab PTPTN lom masuk lagi..huhu
dah ade GA ni..ape lagi..aku pun join la
mane la tau de rezeki dapat dairy ni..hehe

okey..tu jek entry ringkas pasal diary ni..hehe
leh kan cam ni incik penganjur..hehe

|| cikniza tag ||
si gadis bermata coklat
nia khairudin

sape sape nak join sile klik SINI
atau banner di atas atau kat sidebar ye

TARIKH TUTUP: 27 januari 2011



|| THANKS for READING ||

5 000 ♥ comments:

Alisya said... Reply To This Comment

hai..gudluck! btw, alisya amek pend sains (at16)..niza kos pe?

cik niza said... Reply To This Comment

@Alisya
owhh..niza amik kos pengajian malaysia (at58)..hehe

DanieL AdiE said... Reply To This Comment

Thanx 4 joining my GA...

Best of luck ya..

DanieL AdiE said... Reply To This Comment

Thanx 4 joining my GA..

Thanx a lot ya..

cik niza said... Reply To This Comment

@DanieL AdiE
ur welkem...thanks..:)