19.2.11

aku teruja sebab jumpe blogger segamat kat alam blog ni..wahhhh

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..aku teruja..
sebab nye dah jelas lagi nyate dah de kat tajuk entry ni kan..hehe
ekceli..blogger ni singgah n coment kat shoutbox aku
aku pun klik la blog beliau semula
terkejot aku sebab aku ternampak perkataan SEGAMAT
kat sidebar beliau

*klik gamba di atas untuk ke belog beliau

see...kowang nampak kan bulat merah tu
betul kan..SEGAMAT kan..aku tak tipu kan..hehe
dan dan tu aku terus klik follow..hehhe



|| THANKS for READING ||

1 000 ♥ comments:

hana nabihah said... Reply To This Comment

saya segamat-ians !

jom like http://www.facebook.com/pages/Blogger-Segamat/179199645473532