24.9.11

Kuseru Rindu Itu



tahniah aku ucapkan kepada penulis hebat Hanni Ramsul
sebab berjaya menulis sebuah novel yang lain daripada yang lain bagi aku
tahniah juga aku ucapkan kepada diri ini
sebab dah memiliki semua novel hasil penulisan Hanni Ramsul..huhu
sebelum ni novel kesah cinta yang aku bace sumenye bersituasi sebelum berkahwin
dalam mood bercinta lagi
tapi novel terbaru ni berkesahkan sebuah pergolakan alam rumah tangga
yang berjaya dilalui oleh seorang isteri yang sangat tabah dan kuat menanganinya
walaupun perkahwinan nya adalah pilihan orang tua, tapi dia berjaya memupuk cinta dalam hatinya
cume, si suami yang terlalu mencari erti cinta dan tidak dapat menemuinya
walaupun dah kahwin 7tahun
bile jumpe perempuan lain, dia menemui cinta yang dicari
tapi rupe-rupenye, memang dah wujud rasa cinta untuk si isteri
tetapi taknak mengaku..akhirnye..putih mate bile bercakap tanpa berfikir dahulu
mase tu la menyesal tak sudah..baru la nak pujuk balik..baru la rase kehilangan..
baru la sedar tentang perasaan sendiri..huhhhhhh
kalau aku ditempat heroin tu la, tak tau la macam mana
adakah aku sekuat itu?? setenang itu?? walllahualam..

walaubagaimanapun, cite ni hepy ending..jangan risau ye sume..hehe
novel ni best sangat aku rase..
memberi banyak pengajaran bagi aku..
tak rugi untuk kowang membacenye..
so..beli, jangan tak beli ye..hehehehe
senang..langgan kat kakinovel jek..
dunia di hujung jari anda..hhehehhe

aku bagi novel ni 5 bintang
sape-sape lom dapatkan lagi novel ni
sila la dapatkan segera..aku dapat cetakan pertama September 2011..hehehe
jangan jeles...lalallalaaa



|| THANKS for READING ||

4 000 ♥ comments:

ain revival said... Reply To This Comment

wahhhh..macam best jer baca sinopsis dy..kena baca nie !

hehe

CikNiza said... Reply To This Comment

@ain revival
hehehe..bace2 jangan tak bace..hehe :)

farra8979 said... Reply To This Comment

best ek? nanti nak kena beli ni... ^__^

CikNiza said... Reply To This Comment

@farra8979
hehhe..beli-beli...huhu