24.9.11

M.A.I.D a.k.a Orang Gaji..hehe

 
dah lame aku nak dapatkan novel ni
akhirnya tercapai juga hasrat hati..hehe
ari tu mase pesta buku kat pwtc, just beli buku yang nipis-nipis jek
almaklum la..tak nak memberatkan bahu memikul balik Tanjung Malim semule..hehehe
novel ni aku dapatkan secare online jek..
aku beli saing ngan novel Kuseru Rindu Itu..hehe

okey..novel M.A.I.D ni pun best jugak
senang kate, takde la novel yang tak best..hehehe
aku bagi novel ni 4 bintang
kenape?? sebab aku nak bagi 4 bintang la..tu pun mau tanye..hahahaha
takde la..gurau jek..huhu

novel ni okey..best bagi aku sebagai pembace yang agak bosan takde keje kat umah..hehe
citenye best..kelaka..memang gelak la jugak kadang-kadang..hahaha
romantik la jugak..hehhe..
mane taknye..daripada jadi orang gaji tuptup jadi isteri..hehe
tapi kahwin atas dasar nak tutup malu yang telah difitnah..walhal diowg tak salah pape..
tapi..diowg ni sebenarnye memang dah suke same suke tapi dipendam saje..
masing-masing tak tau isi hati masing-masing
bile dah kawin ni, mule-mule tu cume berlakon jek la bahagia depan mak si heroin n adik si hero
lame-lame, lakonan tu yang membuke semua rahsia hati masing-masing..hehe
romantik tak??hehehe..walaupun, dengar cam hepy jek..ade jugak halangan dan dugaan..
biase la tu kan..kalau nak tau ape halangan dan dugaan nye tu..bace la ye..hehe

nak dapatkan novel ni bukan susah pun
langgan jek kat kakinovel..senang..huhu
aku ni pun dapat cetakan kelapan September 2011..huhu
ternyata laku kan novel ni..hehe
so..ape lagi?? langgan la cepat ye..selamat membace..hehe



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: