4.4.11

cikniza jadi TOP 1

walaupun tak bertanding pape pertandingan
tetapi cikniza still menjadi TOP 1 dari senarai yang telah dinyatakan..
wahhhhh..sangat-sangat terharu ko..
ce kowang bace ni...
.
.
.
.
.
takde story la beb...urmm
takpe..aku nak share ngan korang
belog yang hari2 aku belek,
singgah dan buat semak..WAJIB

kak niza
a.k.a kawan twitter yang sangat friendly
.
.
.
.
.

hehhehe..name i yang first tau...jangan jeles ye kowang..lalalalaa
ayin ni rajin komen kat blog aku ni..
ce kowang tengok kat sidebar blog aku ni
ade bahagian PENGOMEN TEGAR
see.....mase tulis entry ni..ayin di tangge ke-3..hehhee
kire banyak la tu komen kat blog ni kan..hehehe


klik sini untuk ke blog beliau --> a little bit of everything
klik sini pulak untuk ke twitter beliau --> cikayin

note: macih banyak-banyak tau ayin..cayanggggg ayin..hehehe



|| THANKS for READING ||

ABPBH 2010 yang memang meriah

hai sumer................hehehe
cikniza cam tak puas lagi jek nak cite pasal ABPBH ni..lalalala
kali ni nak cite pasal DATO' SITI NURHALIZA pulak...
boleh kan..hehehehe

i like persembahan Siti malam tadi..best-best..hehehe
Siti menari ala-ala lagu 'no-body' untuk lagu Bukan Cinta Biasa die..huhu..
best tengok..aku tengok tv malam tadi pun dok goyang-goyang pale..hahahhahaa
jom kite tengok lagi persembahan Siti ni nak..heheheeee
layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...zassssssssssssssssssssssssssss
pinjam trademark Fara Farzana ngan Wahid dalam MELODI..hehe 


haaaaaa..melopong mulut kowang..hahahha..
tutup...tutup...masuk lalat kang..hahaha
best kan..heheheeee
suare Siti dari dulu sampai sekarang same jek kan
aura die pun ade lagi..huhhhh..dasyattttt..hehe
and the most important..still cun lagi walaupun Dato K yang punye..lalalalalaaa 

lagi satu gimik yang tak leh blah
mase nak umumkan pemenang bintang paling popular tu
hahhahahahahaaaaa..aku tengah tulis ni pun leh senyum sowang-sowang..hahahhaaa
okey laaaa..kite layan jek ae..
sole..sole..hehehheee


hahahahhaaaa..memang kelaka la ABPBH 2010 ni..hehhehe
ni lagi satu aura "Hantu Kak Limah Balik Rumah"..hahahhaha
yang kelaka nye..leh pulak sume audience angkat tangan macam Usup Wilcha ni...hahahha
best la...memang sporting sume..hehehhee

note: macam teringin gak nak g Arena Of Stars Genting Highlands tu..incik isyam..tolong la bawa saya ke sane..lalalallaaaa



|| THANKS for READING ||

ABPBH 2010 di Arena of Stars Genting Highlands

firstly cikniza nak wish TAHNIAH kepada SHAHEIZY SAM
yang menang BINTANG PALING POPULAR 2010
yang telah merampas takhta kedudukan DATO' SITI NURHALIZA..hehe
seperti kate-kate Shaheizy Sam malam tadi:
"...terima kasih Dato' Siti sebab undur diri dari ABPBH ni..."
hahahha...tak leh bla kan..hehe..pape pun..TAHNIAH SAM..
u punye lakonan memang superppp best la..
lawak boleh..ganas boleh..sengal boleh..haaaa ape lagi..hahahah

TAHNIAH juga untuk pemenang-pemenang yang lain
salah satunye kepada pelakon yang comel ni
LISA SURIHANI
hehehhe..die sangat comel okey..i like she..heheh
mase Lisa menang Pelakon Filem Wanita Popular tu..huhhh..i suke ko..lalalla
i ade nampak adik Mia Sara cayang mamy Lisa die ni..hehehe
sukeeee Mia Sara ae, bile mamy die ni menang..hehehe

cikniza nak tayang muke Lisa Surihari malam tadi..hehehe
so sweet kan..hehehehe
simple but nice baju die..hehe




Sumber : apice@duniabaru



|| THANKS for READING ||

1.4.11

Felt craft yang comel-comel menambat hati cikniza

sekarang ni kalau kowang pasan
ramai yang wat FELT CRAFT ni
wahhhhh..aku pun cam berkenan sangat-sangat ngan bende alah kawai-kawai tu
(kawai = comel --> bahasa Sarawak yang cikniza belaja dari blog Cik Zie Madini..hehe)

sangat comel ko..rase macam nak sume jek..huhu
teringin gak nak belaja wat sendiri
dah usha-usha kain nye tu..wahhhh..modal mesti ade bro..kekreatifan lagi sis..huhu
kalau tak dek sume-sume tu..baek kowang beli jek
tempah, kuarkan duit and siap..hehhehe

kowang tengok la felt craft yang comel-comel ni
warrrggghhh..gerammmm..nak beli sumeeeeeee..sape nak belikannnnnn??hehe

Foto 1 : Keychain Love

Foto 2 : Toy Craft

Foto 3 : Purse

Foto 4 : Car Signage

bukan ni jek tau
kalau diowg kreatif..macam-macam yang diowg leh buat
contoh : sarung henpon, bantal, tempat pensil and macam-macam lagi la

see...........kawai-kawai kan sume..hehhehe
aku geram tengok sume-sume ni weh..huhhhhh
kalau kowang nak beli..leh tempah kat diowg-diowg ni..murah saje..hehhe
promot lebih jek ni..padahal aku pun lom beli lagi kat diowg-diowg ni..hahhaha

note : selamat berkawai..hehehehe
note 2 : maaf ye kepade sumber-sumber yang telah dinyatakan di atas, sebab amik gamba dari album kowang tanpe kebenaran..hehe 



|| THANKS for READING ||

Ku merindu

hye sumer....
hari ni..cikniza nak share something yang jadi feveret cikniza..hehe
kowang sume mesti suke nyanyi-nyanyi kan..huhu
okey..cikniza nak share satu lagu ni..
cikniza suke lagu ni..sebab tetttttttttttttttttttttttt..hehe
biarlah rahsie ae..segan la plak nak btau sume owang..hehe

jom kite layan lagu ni..
wat ringtone for someone special tau..hehehe


sape tak hafal lirik lagu nye..jangan risau..
cikniza ade attach sekali ni k..
sape nak mp3 nye pun cikniza dah attach sekali


 Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu


note: selamat berkarok..hehehhe



|| THANKS for READING ||