25.1.13

Nama ayah sama tapi bukan adik-beradik

Assalamualaikum...
Hye sumer...

Aku nak story cikit ni. Hehe. Sebelum ni aku ade cite kan tentang tugas-tugas aku kat sekolah tahun ni. Kalo tak penah baca, leh klik SINI. Oleh sebab itu, tugas pertama sebagai PENYELARAS KELAB DAN PERSATUAN, aku kene susun semula nama pelajar-pelajar form 1 yang daftar dalam kelab dan persatuan. Kalau badan beruniform dan sukan permainan, penyelaras berkenaan la yang settle kan. Hehe.

Tengah dok khusyuk belek sehelai-sehelai kertas pendaftaran student-student ni. Tiba-tiba aku terpandang satu nama ni yang ber'bin' kan sama dengan nama ayah ku. Cuma ejaan MOHD nye je yang lain. Hehe. Tiba-tiba rasa sangat teruja sebab ni la kali pertama aku jumpe nama yang sama dengan nama ayah aku. Huhu.

Ni la buktinya.....Lihat pada perkataan yang bergaris warna merah..



Nama ayah aku ialah MOHAMED KASEH @ MOHAMAD KASEH tapi nama ayah student ni MOHD KASEH. Hehe... Sama kan. Tapi kami bukan adik-beradik ye.

Misi aku kali ni, nak cari student ni. Boleh tak?? Hehe...

 

|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: