31.12.12

Jom shoping tudung 3 layer yang MURAH !!!

Assalamualaikum...
Hye readers...

Sapa kat sini yang suka pakai tudung??? Angkat tangan tinggi-tinggi... Hehe

Aku nak promote kat korang ni. Actually ni bukan bisnes aku, tapi bisnes akak Julaida Ab Razak atau nama facebook beliau Muhammad Yasmeen. Aku dah beli tudung 3 layer beliau sepasang. Mula-mula takut jugak nak beli tudung 3 layers ni, sebab takut pendek. So, untuk permulaan beli je la sepasang jek. Bile dah sampai, terus sarung. Taraaaaaa...ngam jek. Tak pendek, tak labuh. Melutup tuttttt. Hehe. Nak pakai ke sekolah kena la yang sopan dan tidak menjolok mata. Huhu...

Untuk permulaan aku beli tudung ini. Sila la menjamu mata anda ye :)



Ni la kak Julaida. Comei, cantik, cun melecun kan. Hihihi... Sape-sape yang berkenan tudung macam ni, boleh la ke fb beliau. Tak pun just KLIK HERE je. 

Tapi aku dah beli lagi 3 pasang okey. Baru je order. Hahahaha. 2 pasang untuk aku dan sepasang untuk my sis. Kongsi wit. Hehehee. So, korang tak nak ke?? Jom-jom terjah album fb beliau sebelum habis stok...

~ Selamat bershoping ~



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: