30.12.12

Claim kursus PBS dah dapat

Assalamualaikum...
Hye readers...

Sebelum cuti akhir tahun tempoh hari, aku ada mengikuti KURSUS PBS (Pentaksiran Berasaskan Sekolah) di SMK Tenang Stesen. Jarak dari rumah ke tempat kursus sangat dekat. Dan tempat kursus itu juga adalah sekolah lama aku. Dapat la jumpe cikgu-cikgu mase form 4 and form 5 dulu. Antaranya Cikgu Nora dan Cikgu Lim Siew Phang.

Cikgu Nora dulu adalah guru kelas aku masa form4 and form 5. Beliau ajar subjek Bahasa Melayu. Cikgu Lim Siew Phang pula adalah cikgu Add Math dan Math Moden. Math Moden je yang aku boleh dapat A, tapi Add Math kirim salam je la. Haha. Papepun, SPM aku tetap LULUS semua okey. :)

Eh...da melalut jauh da ni. Sebenarnya nak cerita yang claim pergi kursus tu dah masuk. Yehaaaa !!! Happy kooo.... Mule-mule tengok Maybank2u, duit ape pulak la yang masuk ni. Nasib baik memory ni boleh berfungsi dengan baik. Hehe.

See....Jangan jeles okey. Sape-sape yang pergi kursus PBS tempoh hari, boleh la check akaun anda.

 

Best jadi cikgu ni. Dekat ke jauh ke, boleh claim-claim. Hehe. Tapi kalau dekat tu, nak tak nak je la claim. Kalau ada yang tak nak pun boleh. Kalau nak pun boleh. Hehe.

So, marilah kita berjimat-cermat kerana ia adalah amalan yang mulia. Sekian, pesanan dari penaja. :)
 
Okey bye readers...



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: