23.7.12

Mael Lambong



SINOPSIS

Pertemuan Mael dan Maria membawa mereka ke perkampungan di Terengganu dan tanpa disedari merupakan kampung asal Mael Lambong. Masa nie lah konflik berlaku apabila Mael Lambong bertemu Taiger ( Taiyuddin Bakar ) yang pernah satu ketika dulu tidak merestui perhubungan Mael Lambong dan Rozie ( Shenty Feliziana ).

Kalau korang nak tahu kenapa wajah Mael Lambong berparut ? Kenapa Mael Lambong tinggalkan Kampung nya? Dan siapa pilihan Mael Lambong, korang kena lah terjah panggung atau download dekat jiwang.org

Sinopsis: Mael Lambung (Zizan Razak) merupakan seorang penarik kereta yang cukup dikenali di Kuala Lumpur. Hidupnya mula berubah dan menjadi kelam kabut apabila bertemu dengan Maria (Juliana Evans) yang meminta pertolongan darinya untuk menyelamatkan diri daripada penjahat.Pelarian mereka untuk menyelamatkan diri membawa Mael dan Maria ke Terengganu yang juga kampung halaman Mael. Rupa-rupanya Mael telah lama meninggalkan negeri kelahirannya ini kerana membawa diri.Di kampung, Mael kembali bertemu dengan Rozie (Shenthy Feliziana), bekas kekasihnya yang kini telah bergelar tunangan kepada Tiger (Taiyudin Bakar). Konflik mula timbul apabila Tiger tidak menyenangi kepulangan Mael kerana cemburu dengan hubungan yang pernah terjalin di antara Mael dan Rozie sebelum ini.Penjahat memburu Maria kerana mahukan mikrocip yang mengandungi maklumat tender projek kerajaan itu akhirnya dapat menjejaki mereka di Terengganu. Apakah yang berlaku seterusnya?


****************************************************************************************


MAEL LAMBONG is a ZIZAN RAZAK
kalo dah die yang berlakon
korang tau-tau jek la kan cam ne die berlakon..hahahahha
lawak ade, nyampah pun ade jugak...hahahha
tapi besttttttttttttt.....thumbs up for you ZIZAN RAZAK

korang tengok la cite ni
mesti asik gelak jek...hahhaha
ade certain-certain dialog diowang  yang lawak...hahahaha

okey...selamat menonton........................


OFFICIAL TRAILER


|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: