13.6.11

demam NORA ELENA

sape penah bace NOVEL Kasih Yang Suci hasil tulisan MEEN ZULAIKHA??
sape yang mengikuti kesah NORA ELENA tiap-tiap Isnin sampai Selase kol 7 malam??
huhuhuhu..sah la kowang ni memang dah demam NORA ELENA..hehe
ekceli, aku pun demam cite ni gak..huhu
mule-mule aku tak tau pun cite ni diadaptasi dari novel..
layan jek..sebab macam best..hehe..tambah lagi ngan pelakon-pelakonnye..huhu
lagu-lagunye pun best gak kan..hehe
kowang nak tau tak aku download lagu ni kat ne..??hehehehe..
yela...memang la dari internet..gggrrrrrr...
tapi..lokasinye tu..huhu..kat makmal komputer sekolah..hhhahahaha
bagus tak cikgu niza ni??hehheeeee
well...kalo tyme tak dek kelas, leh la lepak kat makmal komputer..
tambah nak cari bahan mengajar..huhu..

okey lah..sebenarnye aku nak kongsi lagu-lagu OST NORA ELENA ngan kowang..
sape-sape nak..leh download ye..hehe

Sofaz - Sesuatu yang Berbeza
Sarah Aqilah - Biar Hati yang Mencintai
Sofaz - Dan Bila Esok
Asfan - Terhenti di Sini
Erry Putra ft Reen Rahim - Berubah

okey..selamat menyanyiiiiiiii...



|| THANKS for READING ||

2 000 ♥ comments:

tia siwon said... Reply To This Comment

saya . saya . haha .
tapi, yg buku tuh belum lah :)
tgk kat tv je :)

CikNiza said... Reply To This Comment

@tia siwon
saya pun...yg buku tu tak penah bace lagi...huhu