26.2.09

✿ teka-teki ✿


Ada seekor burung sedang terbang

Lalu terserempak dengan sebuah kapal terbang di udara
Tiba2 burung itu jatuh ke bawah
Kenapa burung tu jatuh???
Why???
ape???


jwb...jwb...


~ur sincerely~




|| THANKS for READING ||

9 000 ♥ comments:

subulassalam said... Reply To This Comment

terserempak???
why terserempak???
adakah barung itu saje2 terserempak atau tak sengaja sehingga perkataan terserempak itu boley di gunekan...heheh

mohd firdaus bin abdul hamid said... Reply To This Comment

eiiii...betol laaa mana ada salah post.....
cemana cikgu nak uat soalan ni..msty anak murid baca 13.5 kali

✿ Cik Niza ✿ said... Reply To This Comment

eeeeeeeeeee....
salah post ni...
kat sini utk ruangan utk menjawab soklan teke teki ni jek...
harap maaf ye...

ni xdek kaitan ngan cam ne nk jd cikgu ae...
hehehe =)

speckurosaklagi said... Reply To This Comment

teka teki...ans dier..dah nk jatuh cinta..pasal tuh dia jatuh...

✿ Cik Niza ✿ said... Reply To This Comment

lor....salah la...apesal lak die nk jatuh cinte lak...adehhhh~~

speckurosaklagi said... Reply To This Comment

larrr..dah jatuh cinta pandangan pertama ko leh wat pe???

✿ Cik Niza ✿ said... Reply To This Comment

huh...salah2....
mane ade burung jatuh cinte pndang pertame kat kapal terbang...aduhhhh...ko ni...

sile cube lagi...hehhehe...(^_^)

Tg Abd Ghafar B Tg Ahmad said... Reply To This Comment

my answer: burung tu terkejut tengok kapal boleh terbang..kapal sepatutnya belayar kat laut tetapi tibe2 yg ni terbang..hehe.

Correct or not?

✿ Cik Niza ✿ said... Reply To This Comment

alaaaaa....salah la...
bukan tu jwpan nye...
jawapnnye ialah....................








sebab.....








burung tu tutup telinge dgr bunyi kapal terbang yg kuat sgt...
hehhe...
tu la jwpan nye...hehhe =)