21.2.09

✿ asgment owh asgment ✿


Eemmm… Ape aku nk tulis kat sini ek?? Ntah la… Xdek idea la... Mklum la skrg ni tgah sibuk nk siapkn asgment yg berlambak2 khusyuk bce bku di mana tarikh submitnye kian tiba… Huh… Letih tu nk siapkan sume dalam satu mase…mampukah aku??? Tu lah persoalan yang sering bermain di minda ku… di hatiku… di benakku… Hehhe… Tp ape2 pun keje2 tu sume akan siap juga pada tarikh submitnye… Xkesah la kalo xtdo satu mlm pun semate2 nk siapkan 1 asgment…

Dlm sejarah aku xtdo satu mlm iaitu kelmarin smate2 nk siapkn asgment Teori Pengajian Malaysia aku… Esk nye claz kol 8-10 pas tu smbung lg kol 11-1…kesan drpd xtdo mlm, kat claz aku jdi burung belatuk la… Tersengguk2… Hehhehe… Nk ilang ngantuk…borak la jwbnye… Da la duduk kat blkg sbbnye tmpat biase aku n mbr2 aku dh diambil dak len… Dh dok blkg tu… Mmg line clear la nk tdo kn… Hehhe… Tdo la aku dgn nikmatnye dlm keadaan cover2… Tkut2 kalo lec nmpk… Hehe… Tp dgn bantuan rakan2ku yg pantang tgk mbr tdo… Akhirnye, aku dpt membanteras rase ngantuk tu… Tp aku tdo la gak kejap (sempat lg tu)... Heheheh… Pas tu claz kol 11-1 tu claz mengedit2 gmbo gne photoshop… Mmg ilang la rase ngantuk tu… Sbbnye… Mmg dh jd kegemaran aku mengedit2 gmbo ni… Walaupun aku dh tau skit2 gne photoshop ni, tp aku tetap amik claz ni… Ni pun sbb ko-kurikulum… Mmg wajib… Huh… Ape leh wat… Abis jek claz tu… Balik umah la… Hehhe… Katil dh melambai2 da… Huhu… Xsabar rasenye nk membaringkan diri atas katil… Nikmatnye… Tuhan saja yg tau… Hehhe… Balik jek tu… G bli mkn tgahr dlu… Ape2 pun kne mkn dlu… Da mkn bru lene tdo… Hehhe… Dlm bas odw balik kolej… Sempat aku melelapkan mate yg sememangnye da rase kelat tu… Heheh… Smpai umah jek… Trus mkn… And then… Solat jap… Dan mase yg ditunggu2 ialah……….. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz….sleep

Tidurlah aku ptg tu dgn nikmatnye… Hehheeh….


~ur sincerely~




|| THANKS for READING ||

6 000 ♥ comments:

speckurosaklagi said... Reply To This Comment

tido adalah perkara yg paling bahagia...

CikNiza said... Reply To This Comment

tol2....aku sokong 100%..hehhehe...:D

speckurosaklagi said... Reply To This Comment

neh join to klub...nati aku wat satu klub tido ok..

CikNiza said... Reply To This Comment

wokey2...

Healthcare and IT Professionals said... Reply To This Comment

Hi i am Mazhar Shah from Pakistan

I like ur blogs very much.

CikNiza said... Reply To This Comment

thanks Mazhar Hussain Shah...