25.11.10

Taman Sayur-Sayuran

banyak kelebihan nye kalo tanam sayur-sayuran kat sekeliling rumah ni sebenarnya..
antaranye:
  • menjimatkan wang tuk daripade beli sayur-sayuran..kat situ dh leh save ckit da..
  • bagus tuk lapisan ozon kite ni
  • melahirkan rasa puas ati kalo hasil tanaman kte berhasil n hasilnye of course la kte leh mkn kan...:)
  • menambah ilmu pengetahuan kte pasal sayur-sayuran ni..contohnye, kowg xtau mcm mane bentuk pokok sawi..kat dlm tanam ke kat luar..haaaa..kowg tau x??hehe
ermmmm...tu je kot yg terlintas kat pale aku ni..hehe..kalo kowg de lagi leh la tambah2..:)
kat sini aku tunjuk skit sayur-sayuran yang ade kat laman rumah aku..hasil tanaman my daddy..hehehhe


-ni name nye pokok sayur sawi..cam ni le ghupe die..-


-ni pokok sayur sawi yang dah di petik-


-ni lak pokok bendi..tuuuu..nmpak tak bendi nye..hehe-


-haaa..yg ni unik skit..pade yg xpenah tgk..ni la sayur labu air..
cume bentuk nye je cam labu sayung..unik kn..hehe-


-yg ni lak sayur kacang parang-

okeyyy..tu jek pasal sayur-sayuran tuk ari ni
nanti kalo de pokok yang pelik2
aku update lagi yek..




|| THANKS for READING ||

2 000 ♥ comments:

Muhammad Burn said... Reply To This Comment

waa, sy mmg suka tnm syur. tp xdak tmpat...

CikNiza said... Reply To This Comment

@Muhammad Burn
heheh..kawasan kecik pun dh cukup.huhu