11.9.09

✿ jejak kasih ✿

110909

lawo ke tarikh ni??
ade ape ngan tarikh ni ek??

aku jmpe mbr lame aku...kihkihkih...
kat facebook...
huhhh...lame gile xdgr cite...
xcited gile ble nmpk name ni tersenarai dlm friend request aku
dan..dan..tu jugak aku accept...hehehe
ni terjadi 2, 3 ari sblm ni

ari ni bru ym die ni kat facebook
die comment kat akunye photo ngan balas comment aku
huhhh...cite2 la ktowg...
mcm jejak kasih gitu...heheh

eemmm...ekceli, dh 5thun tu xjmpe, xpnh dgr kabo
ktowg satu tmpat blajo BI dlu
kat FELC, Asrama Semai Bakti Kelana Jaya, KJ
3 bulan jek blajo kat situ, pas SPM
abis kursus tu jek, msuk form6
pas tu kuar form 6, g politeknik
sejak tu la menghilang...lost contack...
tup...tup...leh lak jmpe kat facebook ni

dh lame aku cri die ni
dh jmpe ni...lege rase ati
windu oooooo...hehhehe
smbil2 tu layan lagu nasyid ni ae...hehehe


Luahan Hati
~Devotees~

Terkenang masa dahulu
Memori silam ku
Kisah persahabatan

Dengarkanlah lagu ini
Kuciptakan untukmu
Moga dirimu terhibur

Kenangan dahulu mendewasakanku
Mengajar erti kehidupan
Segala pahit manis tempuhi bersama
Demi mengejar satu cita

Kenanganku..
Dengarkan luahan hatiku
Merindu keriangan dahulu

Indahnya..
Saat penuh tawa ceria
Terhapuslah segala duka

Teringat daku kembali
Saat kasih bersemi
Kita mengukir janji

Di waktu persekolahan
Yang penuh impian
Kita memburu harapan

Kenangan dahulu mendewasakanku
Mengajar erti kehidupan
Segala pahit manis tempuhi bersama
Demi mengejar satu cita

Kenanganku..
Hadirlah dikau menerangi
Oh ruangan hatiku
Semoga tersirat hikmah melanda
Bersama kita selamanya

Segala keindahan jadi kenangan
Yang buruk jadikan sempadan
Biar diduga derita
Tabahkanlah sentiasa
Semoga mendapat rahmatNya

Kenanganku..
Hadirlah dikau menerangi
Oh ruangan hatiku
Semoga tersirat hikmah melanda
Bersama kita selamanya



|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: