12.8.09

✿ made from pesta konvo ✿



haaaaa....cntik xbju yg aku beli ni??hehhe...due pasang ko...jgn men2...mmg rambang mate kalo de karnival kat sini...ready jek la wit (tu pun kalo de wit...hahahha)...kalo xdek wit...tanamlah kesabaran dlm diri drpd tergode...hehehe...alaaa...hargenye pun ok la...xdek la mahal sgt bg aku...sepasang RM25...tudung tu lak yg wane merah RM25 yg ijau RM20...haaaaa...murah kn...bawal 1 ok....hehhe...ok la wat bju raye + baju g kuliah...hahhaha...

ermmm...sebut psl konvo...cam ne ek suasana konvo kat U kowg...mcm kat tmpat aku ke ni ek??yg mcm2 aku dgr suare2 yg xpuas ati...kat U kowg de x artis2 jmputan wat persembahan???ermmm...konvo kali ni, penganjur jemput Jaclyn Victor, Faizal Tahir ngan Saf-one...terer kn pihak penganjur dpt jmput diowg...Jaclyn wat persembahan malam Selasa ari tu, mse acara perasmian...Faizal Tahir mlm ni (malam Khamis)...Saf-one lak mlm Sabtu...(kot...agaknye la..ttbe terlupe bile...heheh)

k lah kowg...aku xtau da nk cite ape ni...haaaa...lupe nk btau...baju ni aku beli td...hahahha...sbnrnye de lg 2 pasang tudung aku beli...wane itam ngan krim...yg itam RM15...yg krim RM20...hehehe...kedai len2, sbb tu harge pun len2...huhu...kte sbgai pelanggan kne la pndai pilih yg cntik, bermutu n murah...kan...kan...heheh...kne pndai mtk tawar ok...hak kte sbgai pengguna...mklum la sem lps blajo pengguna dan kepenggunaan...hahhaha

|| THANKS for READING ||

0 000 ♥ comments: